-schodzenie się dzieci do przedszkola, -zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, -zajęcia wspomagające i korekcyjne,działania wspomagające rozwijanie umiejętności społecznych i kształtowanie odporności emocjonalnej, -ćwiczenia poranne,
8.00-8.30
-przygotowanie do śniadania-zabiegi higieniczne, -śniadanie,
8.30-9.00
-czynności samoobsługowe, mycie zębów,
9.00-10.00
-planowane zajęcia dydaktyczne wspierające dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, budowaniu ich wiedzy o otaczającym świecie oraz wprowadzające w świat wartości estetycznych realizowane w oparciu o obowiązujące w przedszkolu programy,
10.00-11.45
-gry i zabawy rozwijające sprawność ruchową dzieci, -zabawy i spacery na powietrzu, -zabawy dowolne,
11.45- 12.30
-przygotowanie do obiadu-zabiegi higieniczne, -obiad,
-gry, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne, -zajęcia wspomagające i korekcyjne,, - zabawy i spacery na powietrzu, -zabawy tematyczne i dowolne według zainteresowań dzieci, -indywidualne zajęcia wspomagające i korekcyjne, -prace porządkowe.
7.30-8.00
-schodzenie się dzieci do przedszkola, -zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, -zajęcia wspomagające i korekcyjne,działania wspomagające rozwijanie umiejętności społecznych i kształtowanie odporności emocjonalnej, -ćwiczenia poranne,
8.00-8.30
-przygotowanie do śniadania-zabiegi higieniczne, -śniadanie,
8.30-9.00
-czynności samoobsługowe, mycie zębów,
9.00-10.00
-planowane zajęcia dydaktyczne wspierające dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, budowaniu ich wiedzy o otaczającym świecie oraz wprowadzające w świat wartości estetycznych realizowane w oparciu o obowiązujące w przedszkolu programy,
10.00-11.45
-gry i zabawy rozwijające sprawność ruchową dzieci, -zabawy i spacery na powietrzu, -zabawy dowolne,
11.45- 12.30
-przygotowanie do obiadu-zabiegi higieniczne, -obiad,