6.30 – 8.00

- schodzenie się dzieci do przedszkola

- zabawy dowolne według zainteresowań dzieci

- zajęcia wspomagające i korekcyjne, działania wspomagające rozwijanie umiejętności społecznych i kształtowanie odporności emocjonalnej

- ćwiczenia poranne

8.00 – 8.30

- przygotowanie do śniadania – zabiegi higieniczne

- śniadanie

8.30 – 9.00

- czynności samoobsługowe, mycie zębów

9.00 – 10.00

- planowe zajęcia dydaktyczne wspierające dzieci w rozwoju czynności intelektualnych, budowaniu ich wiedzy o otaczającym świecie oraz wprowadzające w świat wartości estetycznych realizowane w oparciu o obowiązujące w przedszkolu programy

10.00 – 11.30

- gry i zabawy rozwijające sprawność ruchową dzieci

- zabawy i spacery na powietrzu

- zabawy dowolne

11.30 – 12.15

- przygotowanie do obiadu – zabiegi higieniczne

- obiad

12.15 – 13.00

- czynności samoobsługowe, mycie zębów

- relaksacja (grupy starszaków)

- przygotowanie do leżakowania (grupa najmłodszych)

13.00 – 14.00

- leżakowanie (grupa najmłodszych)

- zabawy i spacery na powietrzu

- gry, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne

- zajęcia wspomagające i korekcyjne

- zajęcia dodatkowe

14.00 – 14.30

- przygotowanie do podwieczorku – zabiegi higieniczne

- podwieczorek

14.30 – 15.30

- zabawy integracyjne

- zabawy tematyczne i dowolne według zainteresowań dzieci

- indywidualne zajęcia wspomagające i korekcyjne

- prace porządkowe